جست و جو در پرتال

تاریخ : پنجشنبه 29 دي 1401
کد 1030

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی خبرداد؛

تعویض و جابجایی خط انتقال اصلی هروی با دبی عبوری 400 لیتر بر ثانیه

ابر پروژه بزرگ تعویض و جابجایی لوله 7۰۰ میلی متری خط انتقال اصلی هروی از پل غیر همسطح خلعت پوشان به سمت شمیم پایداری پایان یافت.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، مهندس خانی گفت: یکی از مشکلات آبرسانی فرسوده بودن خطوط انتقال می باشد که سبب می شود و با توجه به قدیمی بودن لوله ها و اینکه در عمق 6 تا 7 متریی مدفون بود و به علت ریزشی بودن و عمق بسیار بالا عملا امکان مرمت و ترکیدگی به وجود آمده وجود نداشت و آب به عنوان با ارزش ترین مایع حیات در این خطوط به هدر می رفت بنابراین ضروری بود تا این عمل انجام شود.
وی افزود: طول اصلاح خط انتقال حدود 300 متر و در عمق 1.5 الی 2 متری با عملیات جوشکاری و نصب شیر تخلیه به قطر 200 میلی متر و در بازه زمانی 10 روزه انجام گرفت .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این عملیات با کمک و مساعدت ادارات راه و شهرسازی، راهنمایی و رانندگی و شهرداری در مسدود نمودن مسیر، هدایت خودروها به مسیرهای جایگزین و تسریع در مجوزهای صادره انجام گرفت.
مهندس خانی تاکید کرد: عملیات به صورت امانی و با استفاده از پتاسیل موجود در خود شرکت آب و فاضلاب تبریز و منطقه 4 انجام گرفت.
وی اظهار کرد: هدف اصلی این پروژه تامین پایدار آب شرب این منطقه از تبریز در طول سال و مخصوصا روزهای گرم می باشد.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی  به شرایط سخت انجام این عملیات اشاره کرد و گفت: اجرای این عملیات به صورت شبانه روزی و در سرمای سخت انجام گرفت.





















 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 29 دي 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 38
نظرات شما
captcha refresh