جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 20 دي 1401
کد 1025

معافیت آب‌بها و حق انشعاب برای مددجویان سازمان بهزیستی

در دیدار امروز معاون امور مشترکین شرکت آبفای آذربایجان شرقی با هیئتی از سازمان بهزیستی استان، هماهنگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه مددجویان تحت پوشش آن سازمان صورت گرفت.
به گزارش روابط‌عمومی شرکت آبفای استان آذربایجان شرقی مهندس یوسف‌زاده، معاون امور مشترکین و درآمد آبفای استان در دیدار با آقای بلوری و خانم اصیل از سازمان بهزیستی استان با تأکید بر لزوم حمایت‌های مادی و معنوی از اقشار ضعیف جامعه گفت: شرکت آبفای استان همکاری بسیار نزدیکی با سازمان بهزیستی، کمیته امداد و سایر سازمان‌ها و نهادهای متولی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دارد.
وی ادامه داد در 8 ماه نخست امسال، این شرکت برای مددجویان، علاوه بر تخفیف‌های اعمالی در ارائه خدمات، برای مشترکینی است که کمتر از الگو، مصرف دارند، معافیت کامل آب‌بها و حق انشعاب را نیز اعمال می‌کند.
وی افزود در حال حاضر تعداد 36180 مددجو تحت پوشش خدمات شرکت هستند که شامل 30852 مشترک در شهرها و 5328 مشترک در روستاهای استان می باشد که از این تعداد 16436 فقره که مصرف زیر الگوی مصرف داشته‌اند و از پرداخت کلیه هزینه‌های آب ‌بها و دفع فاضلاب معاف گردیده اند. ضمناً نزدیک به 360 فقره انشعاب مربوط به مددجویان بهزیستی نیز از پرداخت تمامی هزینه‌های انشعاب معاف شده‌اند. همچنین 802 میلیون ریال نیز برای تخفیف آب‌بهای مددجویان اعمال شده است.
مهندس یوسف‌زاده افزود، بروزرسانی اطلاعات مددجویان در شرکت آبفای استان تقریباً هر 3 ماه یکبار انجام میگرفت اما ازآنجایی‌که سامانه جدید sam.behzisti.net سازمان بهزیستی راه‌اندازی شده است امیدواریم ضمن ارتقای رفاه مددجویان، به‌ روزرسانی اطلاعات با سرعت بیشتری انجام شود. همچنین ما در شرکت آبفای استان سیستم امور مشترکین یکپارچه و دقیقی داریم و سازمان بهزیستی می‌تواند با دسترسی لازم، آمار و مشخصات افراد تحت پوشش را مشاهده یا پیگیری کند.







 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 20 دي 1401
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 61
نظرات شما
captcha refresh