جست و جو در پرتال

تاریخ : شنبه 16 تير 1403
کد 1704

اهدای لوح تقدیر فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی به مدیرعامل آبفای استان

سرتیپ دوم ستاد ، علی محمدی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از مدیرعامل آب وفاضلاب استان وهمکاران معاونت بهره برداری وتوسعه فاضلاب شرکت تقدیر کرد.
متن لوح به شرح ذیل می باشد:
بسم الله الرحمن الرحيم
جناب مهندس خانی
مدیر عامل محترم آب و فاضلاب استان آذربایجانشرقی
سلام علیکم
النعمتان مجهولتان الامن و العافیه              دو نعمت که ناشناخته است: امنیت و تندرستی   پیامبراکرم (ص)
بدون شک  امنیت یکی از بزرگترین نعمت هایی است که انسان می تواند از آن بهره مند شده ودر مسیر دستیابی براین هدیه  الهی، یاری بی دریغ که برآمده از احساس مسئولیت انسان های پاک، آگاه و نوع دوست که امنیت هم نوعان خودرا به هرچیز دیگری مقدم شمرده باشد و بی شک این عمل خداپسندانه از چشم آفریدگارشان پنهان نبوده وتنها اوست که می تواند پاداشی نیکو عطانماید.
ستاد استانی طرح مشارکت حاکمیتی ومردمی در توسعه نظم وامنیت عمومی، قدر دانی و ارج درهی به نیت خیر پاکدلانی را که در برقراری نظم و امنیت و زدودن هرچه ناپاکی از چهره زیبای آرامش ،از هیچ کمکی دریغ ننمودند نه تنها وظیفه بلکه افتخاری بزرگ و مایه غرور خود می داند، بنوعی از خیرین ارجمند تقدیر وتشکر نماید. از این رو این لوح به پاس قدردانی از جنابعالی در راستای کمک به توسعه به این سازمان اهدا می گردد.
امید است این اقدام ماندگار واین نیت خیر تداوم یافته و الگویی برای اقدام دوستداران امنیت و صلح و آرامش بوده و سرآغاز حرکتی فراگیر در کمک به فرماندهی انتظامی استان در اعتلای بیش از پیش امنیت ،این نعمت بی بدیل خداوند قرارگیرد.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی
سرتیپ دوم ستاد       علی محمدی











  • نوشته شده
  • در شنبه 16 تير 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 16
نظرات شما
captcha refresh