جست و جو در پرتال

تاریخ : چهارشنبه 30 خرداد 1403
کد 1668

با حضور مدیرعامل آب وفاضلاب آذربایجان شرقی از كاركنان مدیریت تنش آبی استان تجلیل شد

با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونین و مدیران ستادی همزمان با هفته صرفه جویی در مصرف آب از کارکنان مدیریت تنش آبی آبفای استان تجلیل شد.
خانی  در این نشست ضمن گرامی داشت هفته صرفه جویی در مصرف آب ، با اشاره به اهمیت کار شرکت‌های خدمات‌رسان به ویژه شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد: کارکنان زحمت کش آبفای استان ، تابستان سال گذشته که برخی از مناطق با مشکل بی آبی مواجه بود دست به دست هم دادند و کاری کردند کارستان، تا مشکل حل شود و علارغم اینکه یکی از سدهای بزرگ تبریز از مدار خارج شده بود اما به خوبی آن را مدیریت کردند.
خانی با بیان اینکه این اتفاق باعث شد کل تبریز به زرینه رود و چاه‌ها متصل شود، خاطر نشان کرد: هفت پروژه اعم از ۴۰ کیلومتر خطوط انتقال، ۴۰ چاه‌ عمیق ۳۵۰ متری، ۱۷ پمپ در قالب شش پمپاژ و تغییر مسیرها در تبریز عملیاتی شد.
وی با بیان اینکه اجرای این عملیات در شرایط بحرانی و در کمتر از سه ماه تکمیل شد، اظهار کرد: اهالی مناطق شمالی تبریز از آب سبک و گوارای این خط انتقال بهره مند شدند و در عمل تهدید ایجاد شده برای تبریز به فرصت تبدیل شد.
محمد خانی افزود: اقدامات انجام شده موقتی نیست بلکه دائمی و زیرساختی انجام شده است به طوری که منابع استحصالی جدید تبریز منجر به افزایش یکهزار لیتر بر ثانیه آب شهر شده است و این موضوعات از دیگر اقدامات زیرساختی انجام شده است که پنج اقدام یاد شده را تکمیل می کند.
وی در ادامه با تقدیر از فعالیت کارکنان شرکت آب و فاضلاب در کنترل تنش آبی و کاهش نوسانات آب اظهار کرد: به رغم همه مشکلات پیش روی آبفا در استان تلاش‌ها و عملکرد آنها قابل تقدیر است.
خانی با بیان اینکه در تابستان اخیر به واسطه تلاش کارکنان آبفای استان پیک مصرف آبی کلانشهر تبریز  به خوبی کنترل شد، اظهار کرد:  کنترل تنش آبی جز با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان آبفا محقق نمی‌شود و به همین جهت بر خود واجب دانستیم که از این عزیزان به پاس تلاش‌های بی‌دریغشان تقدیر به عمل آوریم.
مدیرعامل آبفای استان خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان ارائه خدمات خدمات مطلوب به شهروندان است و کارکنان آب و فاضلاب در نقاط مختلف استان در خط مقدم این هدف قرار دارند.
 
گفتنی است؛ در پایان این آئین از 34 نفر از کارکنان مدیریت تنش آبی آبفای استان تجلیل به عمل آمد.













 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 30 خرداد 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 62
نظرات شما
captcha refresh