جست و جو در پرتال

تاریخ : دوشنبه 21 خرداد 1403
کد 1647

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی خبر داد؛ ۱۲ روستای شهرستان اسکو با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی به تأمین آب پایدار می‌رسند

خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با بیان اینکه طی سال جاری هشت روستای اسکو به آب پایدار می‌رسند، گفت: مشکل آبرسانی ۱۲ روستای این شهرستان نیز با همکاری بنیاد خیریه ابراهیمی برطرف می‌شود.
محمد خانی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: شهرستان اسکو ۴۲ روستا دارد که ۳۳ روستا در وضعیت سفید آبی، سه روستا در وضعیت زرد و هفت روستا در وضعیت قرمز آبی قرار دارند.
وی با بیان اینکه ۱۰ روستای اسکو با مشکل آبرسانی مواجه هستند، یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشکل آبرسانی پنج روستا از محل انعقاد تفاهم نامه(مرحله دوم اعتبارات محرومیت زدایی)، دو روستا از محل اعتبارات استانی و سه روستای دیگر از محل اعتبارات داخلی در سال جاری رفع می‌شود.
خانی همچنین ادامه داد: روستای "بهرام آباد" به دلیل حجم بالای عملیات مورد نیاز جزو روستاهای پیشنهادی برای اخذ اعتبارات استانی در سال آینده است.
وی خاطرنشان کرد: باقی‌مانده عملیات روستای "سرای" نیز جزو برنامه‌های پیشنهادی برای اخذ اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۴ است که علاوه بر برنامه‌های فوق، ۱۲ روستا نیز جهت برخورداری از تامین آب پایدار جزو روستاهای معرفی شده به بنیاد خیریه ابراهیمی هستند که مقرر شده است از طریق مشارکت سه جانبه اجرایی شوند.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 21 خرداد 1403
  • توسط مصطفی خلیلیان
  • تعداد بازدید 36
نظرات شما
captcha refresh