جست و جو در پرتال

تاریخ : سه شنبه 20 شهريور 1397
کد 155

گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی موفق به صعود به قله 3150 متری بزقوش میانه شدند

گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 17شهریور ، در روز جمعه مورخ 16/06/97 متشکل از 18 همنورد و به میزبانی گروه کوهنوردی امور آب و فاضلاب میانه ، موفق به صعود به قله 3150 متری بزقوش میانه گردید.
گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
موفق به صعود به قله 3150 متری بزقوش میانه شدند
گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 17شهریور ، در روز جمعه مورخ 16/06/97  متشکل از 18 همنورد و به میزبانی گروه کوهنوردی امور آب و فاضلاب میانه ، موفق به صعود به قله 3150 متری بزقوش میانه گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، در این برنامه صعود که به میزبانی گروه کوهنوردی امور آب و فاضلاب شهرستان میانه برگزار گردید همنوردان پس از طی مسافتی با ماشین و عبور از شهر زیبای ترک و ادامه مسیر در جاده به روستای ییلاقی و خوش آب و هوای خانقاه رسیدند که شروع مسیر صعود بود. اعضای گروه پس از دو ساعت صعود ، نفسگیر در میان مناظر جالب منطقه موفق به فتح قله گردیدند.
اعضای گروه در این برنامه آقایان سلیمانی ، ابراهیمی ، محمدی ، کلانتری ، پناهی ، اردبیلی ، مختاری ، فرهمند ، انگوتی ، نقیلو ، بافهم ، عباسی ، عبادی ، اسمعیل پور ، احمدی ، ناصراهری به سرپرستی آقای حاج بهرام نظری بودند.
 
 
                                                                                                               روابط عمومی
 
 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 20 شهريور 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 172
نظرات شما
captcha refresh