جست و جو در پرتال

تاریخ : يکشنبه 11 شهريور 1397
کد 147

کسب عنوان رتبه اول در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1396 توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی

بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی عنوان "رتبه اول در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1396" را کسب نمود.
کسب عنوان رتبه اول در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی
سال 1396 توسط شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی
 
بر اساس ارزیابی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی عنوان "رتبه اول در شاخص های عمومی و اختصاصی جشنواره شهید رجایی سال 1396" را کسب نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ، در جشنواره شهید رجایی دو بعد شاخص های اختصاصی و عمومی برای سال 1396 مورد ارزیابی قرار گرفت و شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی توانست رتبه اول جشنواره را کسب نماید .
 شاخص های اختصاصی شامل : جمعیت تحت پوشش آب شهری، جمعیت تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری،آب بدون درآمد، هوشمند سازی سامانه های آبرسانی شهری ، مطلوبیت نمونه های میکروبی و مطلوبیت آزمون های کلر سنجی و نصب سامانه های تصفیه پیشرفته می باشد که خوشبختانه با توجه به تعامل مناسب در سطح ملی و استانی و در سایه تلاش و کوشش پرسنل شرکت عملکرد شاخصها غالبا بیشتر از مقدار پیش بینی شده بوده است. همچنین ارزیابی شاخص های عمومی در 7 محور شامل اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک ، سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی ، بهبود فضای کسب و کار، ارتقاء سلامت اداری و مسئولیت پذیری و استقرار نظام مدیریت عملکرد انجام شده است .
شایان ذکر است مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی استان با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان شرقی ، تعدادی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، معاونین استانداری و جمعی از مسئولین استان در مورخه 10/6/97 برگزار شد.
در این مراسم مهندس ایمانلو مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی لوح سپاس به همراه تندیس جشنواره را از استاندار آذربایجان شرقی دریافت نمود .
 
 
                                        روابط عمومی
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 شهريور 1397
  • توسط جواد بشارتی
  • تعداد بازدید 100
نظرات شما
captcha refresh